Landet.

0kommentarer

Pa landet.. Vilket land?
Sagaer bara det att landet har ar 1800-talet i Sverige.
Jag ska aldrig mer klaga pa pengar och att jag vill bo finare. Med utedass som man typ spyr av och man maste ga och kissa ute sa vill man inte riktigt ga ut. Man haller sig hellre. 

Lite utslag har jag fatt som jag oftast far av landet. Varfor vet jag inte men har hort att det ar luften eller vattnet som ger mig en reaktion da jag inte ar van. Sa har det varit i alla ar och aven da iar.

Imorgon aker jag med taget igen 16 timmar mot Timisoara. Resan jag bavar for.. Inte alls roligt. Sa imorgon klockan 3 aker taget. Herregud vilken resa det kan bli..


Nu ska jag leka med mina kusiner och chilla en bit. Fatt mat i massor och framforallt fatt ga pa toa och duschat..

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej