Hos mormor och morfar.

0kommentarer

For den som inte vet och for den som vet.
Min resa hit var for att mormor har gatt bort. Efter 40 dagar har man samling i hemmet da man bjuder framlingar pa mat  for mormors sjal. Landet ar verkligen landet. ute tog jag ingakort for att det var sjukt kallt och snon doljer ju det mesta.


Lyckan nar jag hittade en svensk skvallertidning.. Tidsfordriv.


Jag och min lillebror hanger fint pa vaggen. Kort nar vi var sma!


Tacken som alla i Rumanien har. Utan dom skulle det inte vara rumanien.


Huset ar gammalt. Men det ar det som ar atmosfaren.

Varfor jag sager att det ar mormor och morfars fast mormor gatt bort. For mig finns hon fortfarande.. Aven om jag var vid graven ar det svart att ta in. Nar man inte varit och halsat pa pa sa manga ar. Ja da ar det svart att ta in att hon inte finns mer.

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej