Godmorgon!

0kommentarer

Detta är inte roligt. Förkylningen är värre än någonsin! Jag måste gå till doktorn på måndag. Kul att lägga ut pengar på det och kul att köpa medicin, jättekul! Verkligen..

Ikväll blir det någ lugnt för min del. Är väldigt trött och tänkte att jag struntar nog i att gå ut och röja.. Kommer ju aldrig blir frisk annars. Sen är det väl inte jättekul att gå ut och hosta på varannan människa man träffar. Så på måndag ska jag sätta stopp för mitt förkylda liv en gång för alla. Sen i somras har jag varit sjuk till och från och sen i november typ konstant. Det är inte kul!

Just för att jag känner mig så hängig tar ju bloggen lite stryk också tyvärr. Men som sagt, ikväll så kommer jag inte ha så mycket för mig. Då finns risken att det kan bli något inlägg mer :)

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej