Förkylning of doom.

0kommentarer

Det är inte roligt! I Rumänien blev jag av med min förkylning som jag haft sen i typ slutet av november. Igår slog den till igen och det hårt! Jag gick till apoteket och köpte rethost-tabletter. Tog en och mådde skit av det! Visar sig att det är samma verksamma ämne som Cocillana (hostmedicin). Så jag kan inte ta sån medicin utan att få kramper i luftvägarna. Jag gick och lämnade tillbaka tabletterna och bad om något annat, vad som helst - gå till ica och köp halstabletter. Det var vad dom sa så att jag får igång lite saliv i munnen och då kan hostan avta lite. Knappt kul!

Så egentligen bör jag ligga och sova ikväll men det går ju inte för sig. Jag ska käka mina halstabletter och sen ut på stan och hitta på något kul. Inget avnacerat, det är ju trots allt jbbdag imorgon med och på söndag kom jag på. Jobbar på får man göra :)

Ja snart kommer väl Malin så då får man lite sällskap!
Skriver en rad lite senare.

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej