En måndag i februari.

0kommentarer

Jag är grymt trött och ändå sitter jag har. Är det inte ett intressant meddelande på facebook är det ett sms. Denna natten som var hade jag faktiskt mobilen avstängd och det var verkligen skönt. Men med den vetskapen vaknar man runt 8 och slår på den. Då har det gått för långt.. 

Men snart ska jag sova, det är ju trots allt en dag imorgon också. Vi får se vad den bjuder på! Förhoppningsvis en massa trevligheter. Även om idag har varit en bra, mysig och trevlig dag har jag vait mycket frustrerad. Måste tänka framåt, hela tiden framåt! Annars kommer dom jävlarna åt mig.
Haha, lät som en paranoid jävel. Så illa är det inte men jag håller mig än så länge till "ingen jävel når mig någonsin mera."


Vill ha just nu, förutom en snelugg! Men tror inte jag passar i så ljuskopprigt hår..

Så godnatt mina blogglovers.
♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej