En kväll, en onsdag.

0kommentarer

Jag sitter här på blogstart.se och ska försöka ragga lite nya läsare till bloggen. Ja har redan en del men det är ju lite roligt om siffrorna kunde gå upp lite. Missförstå mig inte nu! Jag älskar er som jag har nu för att jag vet att ni är tung skit, the real deal och den verkliga uppskattningen. 
Stort tack till er!



Resten av veckan ser ut såhär. Imorgon är det tosdag och på jobbet finns det väldigt mycket och göra! Vill också då påpeka hur glad jag är för att jag har mina stammisar och även folk från Märsta (från förra salongen) har följt med mig in till stan. Helt otroligt, tack ska ni ha!
På kvällen är det after work efter jobbet (nehe?) och då ska det bli väldigt trevligt då det blev ett ultimatum denna gången att alla skulle komma för att annars skulle det läggas ner. Jag ska dock bara gå dit en liten sväng för jag bestämde ju med Therese förra veckan att vi skulle ses, jajamen, påminnelsen gick igång på mobilen idag. Jag kan inte säga att jag är glömsk! Jag och Therese ska ha sleepover imorgon och det ska bli hur kul som helst för jag har aldrig varit hemma hos henne förut. Spännande värre!

På fredag är det Avicii med Malin och Co. Det ska bli himla roligt! Trevligt sällskap och så ska man få höra Lelvels live, ja och det bästa är att globen ligger precis här vid oss. Så att man kan i princip se globen från fönstret om man typ böjer huvudet lite åt höger och ser över hustaken.. Nej men det är inte långt iallafall! :) Resten av helgen är ett mysterium faktiskt..

Nu har jag tjatat så mycket så och jag kommer snart lägga ett nytt inlägg men av en helt annan typ. Jag tror jag ska ta fram en person som präglat mitt liv nu igen.. Jajamen. Håll i er alla älmhultare, någon av er är det! :)

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej