En fika med Therese.

0kommentarer

Standard hos mig är att jag målar upp bilder istället för att ta bilder. Ingen ovanligthet att jag glömde ta bilder men anser att jag hade för trevligt för att jag ska behöva ta ett kort på den väldigt goda semlan vi åt. Jag hade så trevligt att jag vill att ni ska undra hur trevligt jag hade det, jag serverar aldrig något på silverfat och det gör att ni kanske önskar att ni var där.

Dagen till ära blev det semla och väldigt mycket prat. Vi hade en del att ta igen och hela dagen har jag vetat att jag skulle göra något men jag kunde för allt i världen inte komma på det. Sen kom sms:et från ovan och Therese hade skrivit upp att vi skulle ses. Ja, så illa är det med minnet att vi måste skriva upp att vi ska ses då vi är mitt uppe i oss själva hela tiden. Nu har vi tillochmed planerat in nästa träff och den är ganska helig skulle jag vilja säga.

Så efter en dag med mycket på jobbet, trevliga människor och ett underbart häng med Therese säger jag snart godnatt (efter att min maskin tvätt är färdig) och hoppas på att Facebook kanske kan ge mig något givande dom sista minutrarna innan sömnen infinner sig. Jag laddar upp för Finest efterfest imorgonkväll och kanske kan jag ge er någon bild..
Jag lovar ingenting, det är det enda jag kan hålla.

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej