Dansmusik.

0kommentarer

Bra helg indeed.
Här stter jag nu och har ätit en tråkig variant av tacos och trckt en påse naturgodis. Ja, men som sagt tre timmars promenad kanske kompenderar det? Det jag iallafall vet att jag fick ut av promenaden är utmattning. Hela kroppen är så jäkla trött och bara värker, vilken känsla! - Long time no see skulle man väl kunna säga.

Så att snart om inte det skulle hända något väldigt spännande på facebook kommer jag ge upp för ikväll. Imorgon väntar en liten måbra-dag för mig själv. Jag tänkte anordna det till mitt egna jag. Så ansiktsbehandling och vax utan ben står på agendan. Sedan tänka jag ta och sola (förlåt Malin och alla övriga hudterapeuter där ute!) en stund och sen ta en långpromenad till och vädret tillåter!


Tyckte globen var enastående igår när vi var på väg till förfesten. Ska ju dit på lördag och se Avicii! :)

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej