Dag 3.

0kommentarer

Godkvall!
Ska forst ursakta mig! Jag kommer inte kunna bjuda pa nagra bilder innan mandag tror jag inte for att dar jag ar just nu kan man inte lagga over bilder fran mobilen.. Det ar nagot som saknas som installning pa datorn.. Nagon som vet nagot om det, hojta! Vill ju inte lata er hanga utan bilder!

Idag sov jag ut. Nagot jag inte gjort pa manga dagar och det visste alla sa dom lat mig sova och sova. Ingen vagar vacka en heller.. Respekten ar pa topp! Runt klockan fyra gick jag for att fona mitt, dels for att jag ar lat och sen ocksa for att det ar ganska mycket billigare an hemma. 100 kr.. Mycket for dom, ingenting for mig. Jag vet att det inte kostar som i thailnad men det ar vart det. Jag unnar mig har med andra ord..
Efter det gick jag till en tjej for att gora manikyr. Servicekanslan som vi i Sverige tycker ar sjalvklar skiter dom fullstandigt i har. Darfor fick inte hon nagon dricks och har ska man nastan gora det. Iallafall om dom ar duktiga.. Lorina och Rasha, jag saknar er! (Mina nagelterapeuter).

Jag ater for det mesta har.. Dom ar radda att man ska svalta. Aven om man har i rumanien inte har sa mycket pengar sa har man alltid gott om mat och ser till att man har pengar. Priser och det mesta ar bara lite billigare an hemma hos oss i Sverige, men om man har en lon pa 500 euro sa kan det inte vara latt. Nar jag horde detta trodde jag inte mina oron!
Sa imorgon ska jag till landet. Vi ska hedra mormor. 40 dagar sen hon gick bort. Detta ar ju resans syfte delvis.. Sa internet kan vi inte rakna med att det finns. Sa lordagkvall kan jag bjuda pa nagot gott kanske.. Bilder? Jag lovar ingenting, det ar det enda jag kan halla.


♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej