TORSDAG!

0kommentarer

Förkylningen vägrar släppa. Jag snorar och lipar på vänster öga konstant, plus att jag får nysattacker lite när det är som mest olägligt. Morgonen är väst!

Snart är det helg igen, lite den tanken slog mig imorse. Ska bli riktigt skönt! Denna helgen ska jag nog ta det ganska chill, men vi får se :) 
Veckan har varit intressant. Det var fashion night här i gallerian igår och jag köpte en jättefin klänning på Elise (ska ta kort på den ikväll) och hängde med en gammal frisörskolekompis. Drack lite öl på Snaps och hade det bara gott! Längesen man träffa pinglan så man har ju miljoner saker att ta igen! Hon har flyttat upp till Sthlm nu, och jag ska flytta härifrån. Ironiskt värre!

Eftersom man aldrig kommer hem när man planerar så ska jag ikväll ta tag i tvätt och laga mat. Och ta kort på klänningen. Vet liksom inte riktigt vart jag ska börja nu när flytten börjar närma sig, jag ska rensa ur garderoben och slänga det jag inte använder. Igen..

Kommentera

Publiceras ej