ONSDAG.

0kommentarer

Så skön dag det har varit idag! Jag vaknade på toppenhumör och jag har haft chill kunder.Ett skönt tempo och ja, det bara flyter på! Ikväll ska jag försöka att en gång för alla ta tag i mina flyttlådor, slänga det som måste slängas en gång för alla och typ organisera så att det går in i bilen! Haha. Har ju miljoner saker och alla säker är ju mest bara kläder och dyl. Inga möbler och ändå fyllde jag en hel bil bara när jag flyttade till Jakan. Stört ju! Hur som ska jag kolla igenom detta ordentligt. 

Imorgon blir en lång dag! börjar med att fixa naglarna hos finaste lorina och sen blir det jobb och avslut med personalfest för hela Sturegallerian! fyfan, det kommer bli hur kul som helst! :)

                                                             Bild: Tumblr #love

Kommentera

Publiceras ej