LAKU NOC.

0kommentarer

Har äntligen landat för dagen! En lång dag på jobbet, men som tur var så behövde jag inte städa. Erica var så söt och tog hand om det! Efter en fet pizza och lite fix med framtiden (önskar jag kunde avslöja något än, men det går inte!) så ska jag snart inta fosterställning i sängen. En ny dag imorgon. Inte många dagar kvar på jobbet nu..

Vill bara säga att jag och Helena har hittat våra män här i livet. Dom heter Ben & Jerry. Vi har sagt det förut, ingen ger sån smak på livet som dom gör. Bäst är ju Half Baked och Cookie Dough. Vi får försöka hålla oss borta från de goa så gott det går. Annars lär vi aldrig hitta en riktig karl för vi blivit för feta. Hur som älskar jag att äta lunch med Helena. Ben & Jerrys gör så man står sig en hel dag! Tackar henne med för att hon förövrigt förgyller mina jobbdagar!

                                                                   Godnatt lovers.
 

Kommentera

Publiceras ej