FRIENDZONED

0kommentarer

Ett ganska häftigt fenomen.
En tjej har oftat väldigt många killkompisar. Som man bara ser som kompisar. Man kan inte se något sexuellt what so ever med dom. Det kallas att ha friendzonat denna killen.
Det som då är mest intressant är att killen oftast redan har tänkt tanken att ragga på denna tjejen men inser att det inte går för att hon har redan gjort honom till en killkompis om inte tillochmed till sin bror. Och det är ännu värre, för då ser hon dig nästan som familj.

Dock finns den eviga haken att man faktiskt kanske går miste om en riktigt bra kille. En kille som kan förändra hela ditt liv och som kanske passar dig perfekt. Det svåra är då att bryta the friendzone. Först kan man inte göra det med alla killkompisar och sen om du väl gör det med någon och det inte funkar kommer det vara en spänning som blir jobbig för båda.

Jag är den typ av tjej som väljer mina killkompisar. Killar som jag älskar men inte ser på det sättet (förlåt alla som läser detta nu!). Jag vet att det kan anses vara lite trångsynt, men det är så det är. För jag skulle inte riskera att förlora en killkompis över en lust eller av ren dumhet.
 

Kommentera

Publiceras ej