What to do?

0kommentarer

Dagen på jobbet rullar på må jag säga. Slutar om ca två timmar, så jag ska väl lyckas fördriva dom på något sätt.. Ikväll bär det av till S:t Eriksplan för en liten fika med Therese. Vi ska köra vår favorit i repris och det behövs verkligen! Saknar henne verkligen och känner att brist på samtalsämnen kommer det inte finnas, som vanligt!

Känner mig helt uppspelt över denna veckan. Den kommer bli så sjukt bra! Jag är först och främst väldigt motiverad när det kommer till min powerwalk på morgonen. Jag har bestämmt mig för att fortsätta så fram till löning. När jag får lön så ska jag inhandla mig ett par nya springskor och ja, börja springa. Dessa skor jag har nu kommer paja mina knän annars.. Så på den fronten känner jag mig peppad. Riktigt mycket.

Och denna veckan kommer bestå väldigt mycket av festligheter. Precis som spåtantan sa (haha). Nej men det är gala premiär för Project X med efterfest och sen är det Schwarzkopf fest med visning och såklart, fest! Det kommer bli heltgrymt!

Kommentera

Publiceras ej