Veckans produkt v.14

0kommentarer

Jag vet att uppdateringen på Veckans produkt varit dålig, men det har också varit lite för att jag inte riktigt tyckt jag haft någon bra att skriva om. Men nu så har äntligen en underbar produkt kommit till vår lilla butik!

Schwarzkopf har lanserat en ny serie som heter Color Freeze och är väldigt mycket mer utvecklad än den gamla color-serien. Så här har jag stött på en ny favoritprodukt och den heter Thermo-protect Cream. En färgbevarande, värmeskyddande och framförallt utredande kräm som du lägger i handdukstorkat hår och stylar sen som vanligt. 

Jag har själv väldigt svårt att reda ut mitt långa hår i blött tillstånd men med denna krämen kunde jag helt plötsligt borsta igenom det! Tro mig när jag säger att jag blev helt paff. Jag hade märkt att det funkade på alla kunder jag provat den på men trodde inte att det skulle funka på mig då mitt hår blir en risboll efter tvätt! Så nu kör jag den på alla kunder och den är grym!
Så, behöver du ett nytt värmeskydd? Denna är helt klart värd att prova!


Pris 185:-

Kommentera

Publiceras ej