THE VIEW.

0kommentarer

Jag vet att jag inte skrivit på två dagar men har varit ledig. Det har varit skönt. Har kört ganska hårt nu i några helger så jag orkade inte riktigt göra något annat än sitta framför OC eller Tv4Play. Jag har inte ens orkat vara riktigt social sen söndags så jag har väl lite uppdates att ta igen. En bra början är att berätta om Schwarzkopffesten i lördags.

Den var riktigt bra och jätteroligt. Bra show och bra visning. Är vad jag skulle säga inte riktigt som en vanlig visning. Ett av det bästa var att herr-visningen innehöll väldigt mycket dans och naket.. (ehm). Men dom var fina i håret också ;) haha. Och dam-visningen var väldigt färgsprakande. Så vill du göra något nytt ska det innehålla väldigt mycket färg. Festen höll på ett bra tag och Berns fylldes upp rejält! 

Så runt halv fem trillade jag in i mitt hus och fick inte sova speciellt länge för på söndagen var det sminkning hos Sarah (Sarahs blogg) som börjat en Makeup-artist utbildning. Riktigt kul och det kommer ett inlägg om det senare :)

Nu får jag ta och avsluta detta inlägg. Bananflugor kretsar kring mitt huvud. Helvete..

Kommentera

Publiceras ej