Påskhelgen i text.

0kommentarer

Det är så långt borta igen. Det är inte alls kul faktiskt.. Jag har en konstig längtan hem hela tiden och den blev inte svagare nu. Jag har haft en otroligt bra helg, en nästintill dramafri helg och det är lite så jag funkar nu tror jag. Jag är dramafri.

Torsdagen var väl inte mycket att hänga julgran (påskgran?) kan jag inte säga. Jag kom hem sen och slocknade snabbt efter en riktigt härlig måltid (såklart)! Jag somnade med tanken att nu är det jättemånga dagar av ledighet
framöver. För det var precis de det var, långledigt!

Fredagen kan man ju sammanfatta i två ord. Fest - Speak Easy. (Det blev egentligen tre ord..)
Jag började dagen med att hänga med Malin och sen egentligen chilla hemma. Jag åt mat igen och sen fixade jag mig inför förfest. Festerna där är så olika och jag vet inte men ibland känner man sig lite som en främling. Och man är definitivt för nykter för många saker på speak. Haha, det är ganska kul när man tänker efter. Festerna skiljer sig så mycket och ja, jag ser det verkligen som två olika världar.

En pigg Olly vaknade (förklaring ovan) på lördagen och det var en så ljuvlig dag. Träffade bara en massa trevliga människor som jag bryr mig om och tog det chill återigen. Hade ett chipsmarathon (om nu en halv påse räknas). Men det var gott.

Söndagen bestod av mer chill och framförallt mer mat (oväntat!) och avslutades väldigt sent hos en vän. En gamml och trevlig vän. Men man var inte kaxig när klockan var typ tre och man skulle upp om 6 timmar. Inte kaxig alls, knappt trött!

Så helgen har sammanfattningvis bestått av chill, mat och en massa sömn.
Och detta inlägget innehöll onödigt många paranteser (bitch please..)

Kommentera

Publiceras ej