PAPER WALLS.

0kommentarer

Ett lite konstigt inlägg känner jag på mig att detta kommer bli. 
Är mest förvirrad, besviken och egentligen loj. Men framförallt känns det jag är indragen i saker utan min vilja och att jag får skit för väldigt mycket då jag är någonslags mellanhandel. Det finns anledningar till hur jag beter mig mot folk, vänner och kontakter. Det finns anledningar till att jag tycker som jag tycker och kanske inte anses vara den "bästa vännen". Det finns fucking många anledningar och just därför är jag som jag är.
Så är väldigt ledsen att jag inte kan vara den perfekta vännen för alla. Verkligen..

Jag predikar för alla vikten av egentid och att man ska sätta sig själv i första hand och det är precis det jag försöker göra. Och då kanske det bara inte finns plats i båten för ännu en förvirrad själ. Så varför ska jag predika det till alla och alla tycker att det verkar vettigt. Men är jag själv ska göra det anses man vara oduglig och "inte där". Fuck it. Respekten för mina beteenden och behov måste fortfarande finnas. Man kan inte både sätta sig själv först och förvänta sig att folk ska sätta dig först på agendan också. 

Så ja, jag kanske borde ta och faktiskt boka den där flygbiljetten till Australien som jag så länge tänkt på.

Kommentera

Publiceras ej