Onsdag.

0kommentarer

Det var verkligen sjukt trevligt att träffa Therese igår. Kul att bolla lite ideér med någon och bara få prata av sig lite. Men som vanligt känns det som man sldrig hinner göra saker. Åkte hem direkt efter och kände mig stressad över att jag var tvungen att hinna äta och lägga mig tidigt ifall jag skulle upp tidigt idag. Så ikväll ska jag verkligen göra ingenting. Jag ska hem, laga mat och sen sova tidigt så jag hinner träna på morgonen.. Det är ju event imon kväll och då vet alla att fredag morgon kommer jag absolut inte gå upp för att träna. haha.

Har en liten tävling med säljaren för Paul Mitchell nu och priset kommer göra mig jätteglad! :) tihi. Så kom och köp av mig. Det är trots allt en av världens bästa produkter enligt mig själv iallafall!

Kommentera

Publiceras ej