Forever young.

0kommentarer

Tänkte skriva onsdag men kom på att nej så var ju inte fallet. 
Känner mig lite halft dizzy efter min lilla powerwalk imorse. Jajamen, jag gick banne mig upp klockan 06.45 och var ute och gick i en timme! Har en runda som är väldigt exakt en timme gick ut i liljeholmen och härjade men det var inte så fint som jag hade hoppats. Kändes som jag var i en tjeckisk förort.. Ja, jag har faktiskt varit i en sådan miljö! :)

Hur som helst är jag väldigt mör just nu.. Det är inte alls kul faktiskt. Jag känner mig trött och har grymt ont i höften! Kanske har gått ut för hårt? Ja, det blir ingen powerwalk förrens imorgon på morgonen. Japp, jag måste härda nu! Känner att kroppen typ vill äta massa skit och sova. Kallas abstinens om jag inte minns fel? 

Så ja, vad gör man inte för att hålla sig i trim och se bra ut? Forever young, indeed.

Kommentera

Publiceras ej