Söndagspyssel!

0kommentarer

Hönni, om ni bara visste vad jag hållt på med olika saker idag. Därför har det dröjt lite med uppdateringen.
Vaknade iof ganska sent idag, men ska säga det att det var väldigt skönt att få sova ut. Sen har jag gjort saker jag egentligen skulle gjort imorgon såsom städa och tvätta. Har även hunnit handla och koppla in det trådlösa bredbandet! Ibland så är jag nog lite av en superkvinna!
Fortsättningvis kommer dagen se ut såhär på ett ungefär. Jag har gjort en aburgineröra som står på kylning, så det ska jag äta till kvällsmat! Sen ska jag och love fortsätta kolla på Sagan om Ringen och äta chips!
Legolas är sjuukt snygg! Eller ja Orlando Bloom då. Han var snygg som en alv så han fick göra sin debut här. Ja, här i denna filmen är han ju ett riktigt babyface. Idag är han väl not so much!

Kommentera

Publiceras ej