OC-dagen

1kommentarer

En väldigt sömnig dag för min del. Jag skrev ju om att jag antagligen kommer göra mer än vad jag var förväntat mig. Men så blev det inte. Jag har mest legat och kollat på OC idag. Kände att jag behöve få falla in i den perfekta världen där pengar och kärlek varvas med i-landsproblem.
Men vad kan jag säga? Förutom min passion till Lars Winnerbäck har jag även ett hopplöst begär av att kolla på OC och bara för en stund få vara med i den fina världen. Det är så enkla problem och inte behöver man jobba. Pappa betalar. Ibland, men bara ibland vill jag också ha det så. Så ja, ytligheten kryper även i mig.

Summer (längt till vänster i knät på den snyggaste killen ever!) är definitivt snyggast. Om ni frågar mig!

1 kommentarer

Therese

25 Oct 2011 10:49

Ibland är det skönt att falla in i den världen för en stund(a) Älskar O.C!



Kommentera

Publiceras ej