Nya produkter!

0kommentarer

Igår fick jag lite produkter från L´anza! Glömde skriva det, tog fredagsmys istället. Men då kan jag även ge en kommentar hur det känns såhär 12h senare.



Iallafall så fick jag:
Moisture Schampo
Hair Repair Reconstructor
Nourishing Conditioner


Hade en riktigt L´anza kväll igår!
Schamponerade två gånger med Moisture Schampo, hanndukstorkar håret och lägger i Reconstructor och låter ligga i ca 5 minuter.  Sköljer noga och avslutar med Nourishing Conditioner.
Kom ur duschen la i en klick Trauma Treatment och Smoother Straightening balm.

Såhär när jag kom ur duschen kändes det riktigt bra. Balsamet gjorde så jag kunde reda ut det ordentligt vilket är ett stort plus! Och 12h senare så är mitt hår rejält återfuktat vilket är kanon för min del.

Dessa produkter jag fick ingår i Lanzas serie som var den första som dom kom ut med. En sjukt underskattad serie måste jag säga! Dom är bättre än dom nya tycker jag personligen! Så jag rekommenderar dom starkt. Finns såklart inte bara för fukt, utan även volym och reparerande eller för hårbottenproblem.

Pris för respektive produkt
Moisture Schampo 169:-
Hair Repair Reconstructor 169:-
Nourishing Conditioner
169:-

Helt klart ett överkomligt pris tycker jag!

Kommentera

Publiceras ej