Måndag 31/10

0kommentarer

Helgen har varit underbar!
Familjen var på besök i helgen och man känner ju att batterierna är laddade fram till Jul, men det är klart alltid lika jobbigt när dom åker. Jag hade en stor klump i magen i söndags när jag stängde dörren bakom mig och skulle vandra till tåget. Det kändes då helt okej när Olivera mötte mig på stationen, 5 timmars jobb gick då snabbt. att färga hennes långa hår tog sin tid men ack så bra det blev!

Måste bara berätta för er om månadens bästa inköp!
Jag har letat som en galning efter en bra fuktkräm som verkligen ge fukt och inte bara innehåller en massa vatten, ni ska veta att jag tror jag hittat den.

Estee Lauder - Hydrationist Maximum Moisture Creme
Att ha en bra fuktkräm är vad jag har hört på många håll nyckeln till en bra hy.
En bra fuktkräm förhindrar påsar under ögonen och förebygger olderdom (rynkor).

Den här fuktkrämen har fått många bra recentioner och passar torr till normal hy.
Jag har använt den ca en vecka och ångrar inte en sekund att jag köpte den!

Kommentera

Publiceras ej