Lördag 20:07

2kommentarer

Turkosa naglar

2 kommentarer

Viktoria Bergqvist

23 Oct 2011 01:18

sv; (sent dock...) Ja Queen for a day är en favvo!

Älskar verkligen din blogg btw! Superhärlig!

Sanne

23 Oct 2011 02:06

Sv : åh, tack så mycket :) Jo, det får jag höra ofta. Att "håller verkligen en tjej som DU på med styckning". Och att det är äckligt osv.. Men egentligen är det ju helt naturligt? Hur får man annars köttet från djuret till middagsbordet?



Jag jagar inte själv än, men jag ska gå jägarexamen till våren är det planerat :) Jag har ärligt talat aldrig varit intresserad utav något sånt här innan gymnasiet, utan intresset kom då jag började gymnasiet. Går ju livsmedel och bakar både och styckar, så det är lite variation, men klart det är kul! :D Sköt om dig! kram

Kommentera

Publiceras ej