Lever idag! Det är fredag!

0kommentarer

Lite sleten idag efter After worken, men det går!
Jag och Malin har tvättat håret på varandra så vi är som nya människor. Skönt!
Snart är det lunch för min del, vilket ska bli väldigt gott!

Ja vilken kväll det var igår. Ska jag gå igenom lite?

Jag och Malin mötte upp våra galleriakollegor och började kvällen på Tures! Specialpriser för personal, det gillas! Det blev både det ena och det andra och jag lärde mig att absint är lagligt i Sverige. Det trodde jag faktiskt inte! Dock inget jag gav mig på, drog snabbt slutsatsen att det antagligen är som tequila, livsfarligt!
Vidare mot Vapiano, sällskapet var hungriga medans jag, Malin och Malin2 drack Very Berry eftersom det är vår favoritsmoothie på Naked Juice Bar. Men vi kom fram till att smootien är godare!
Till hotel på norrmalmstorg (heter något med nobel?) och skilla i ett rum med jättehögt i tak. Det var också lite av en svindlande känsla..
Efter det var tanken Riche men jag och Malin gick bara in sen orkade vi inte med att det var så sjukt mycket folk så vi började dra oss hemåt. Mycket klokt!
Ja vilken kväll!

Förresten, Söta förklaringar till goodiebagsen! Fortsätt så!
Alla har chans att vinna den!

Nu ska jag börja gå på lunch, kommer lite mer inlägg sen!

Kommentera

Publiceras ej