Godmorgon lördag!

0kommentarer

Hej på er!

Känner doften av helg nu. 7 timmar kvar tills mina Spa dagar börjar skulle jag vilja påstå! Det ska bli så himla skönt att bara få åka runt och göra massa mysiga behandlinagr!

Imorgon ska jag äntligen färga håret och klippa mig. Är i desperat behov av att göra något med håret! Det blir nog en ganska stor förändring skulle jag tro. Har fallit tillbaka tilll varma, koppriga, röda toner. Trivdes så bra rött/kopprigt då när jag var rödhårig. Men denna gången blir det nog slingor och sen färga in med lite koppar. Ja ni får ju se imorgon som sagt. Har en dag på mig att bestämma mig!

Ikväll.. Ja det är ju hem efter jobbet. Jag hoppas innerligt på kinamat. Det hade varit så gott!Men vi får se. Eller så vill jag bara hitta på något mysigt. Det är vad jag är på humör för. MYS!

Ska snart ta och öppna. Det får bli lite skriveri sen :)

/Olivera

Kommentera

Publiceras ej