En bra hårdag

1kommentarer

Blir så glad när håret gör som jag vill! Tvättade det och föna som vanligt. Men denna gången använde jag lite andra produkter än vanligt.

Efter tvätten la jag i:
Repair Rescue Sealed Ends från BC Schwarzkopf blandat med några droppar Miracle oil från BC Schwarzkopf.
Några pump Extra Body Daily Boost rootlift från Paul Mitchell.
Slutligen en klick Curl Up från KMS.

Sen fönade jag det 80% torrt för tycker inte om att sova med blött hår och för att rootliften ska aktiveras. Sen sov jag på det och då kommer mina lockar fram. Lite toupering och hårspray.

Klart! :)

1 kommentarer

Viktoria Bergqvist

18 Oct 2011 20:21

Jättesnyggt!! Du brukar gör ungefär som mig när jag fixar mitt hår. Brukar dock använda "queen for a day - Bed Bead head" också! Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej