En bra arbetsgivare!

0kommentarer

Egentligen vill jag bara uttrycka min glädje över att jag jobbar med dom personerna jag jobbar med idag! Att ha chefer och medarbetare som är glada, positiva och fulla av energi gör mig till en bättre frisör! Att ha en bra chef är A&O enligt mig. Det är inte på alla salonger man får det som anställd och jag är så glad att jag hamnat där jag har idag!

En bra arbetsgivare:
- Lyssnar på vad du än har att säga.
- Är som ett bollplank. Att förväxla idér är superviktigt!
- Ger en beröm för saker man gjort bra.
- Visar uppskattning och du känner att du gör ditt jobb bra och att det du gör inte kan ersättas av vem som helst.
- Man är även till viss del vänner och har förtroende för varandra.
- Du ska känna dig GRYM på jobbet. Helt enkelt.

(Gammal bild från praktiken i trean!) :)

Kommentera

Publiceras ej