Éminence mask

0kommentarer

Ingen har väl missat att jag vart på ansiktsbehandling idag?
Det var hur skönt som helst och känner mig len som en bebisrumpa i ansiktet. Det behövdes verkligen. Min hy var i obalans! Jessica som jag går till använder sig av ett märke som heter éminience och är ett märke som bara använder sig av naturliga ingredienser. Och alla luktade gott och var supersköna på huden!
Jag köpte med mig hem en ansiktsmask som är byggd på Hallon och blåbär som ska rengöra porerna ordentligt. Och det är en väldigt intressant produkt. Om man läser i innerhållsförteckningen innehåller den inget vatten (vad jag kan se) vilket gör den till en ren naturprodukt och därför är den väldigt dryg. Den funkar som frisörschampo, man ska tillsätta sitt eget vatten.
Därför ska man vara lite lätt fuktig i ansiktet eller på händerna när man applicerar denna mask. Så i längden kommer den hålla väldigt länge! Plus att den luktar hur gott som helst. Jag som älskar hallon!

Ska bli jättespännande. En-två gånger i veckan jag använda den. Mer kritik kommer snart! :)


Ca pris 450:-

Kommentera

Publiceras ej