Dagens hissar och dissar

0kommentarer

- Lanza säljaren idag var så snäll när han bara kom in och hälsade på. En liten present väntar för mig som ni får läsa om så fort den kommer!
- Dagen har varit trevligt med mycket kunder vilket har gjort att det gått väldigt fort.
- Dom hade makeover på Top Model!
- Konstant sug efter sushi.
- VÅRA LÄSARE!
- Mitt hår idag. Halleluja om det kunde vara såhär varje dag!



- Pendeltåget hem var försenat pga strömavbrott, fick också sitta i vagnen i mörker ett tag. Det var mest bara läskigt.
- Dagens regn.
- Min konstanta hunger.
- Konstant sug efter sushi.
- Tröttheten.


Ikväll blir det skönhetssömn tidigt. Ska kolla klart på topmodel, äta fil och kolla på något mer på tv innan jag går och lägger mig. För jag orkar faktiskt inte mer idag.
Imorgon är det en ny dag och då har vi en del att göra på jobbet. Kunder, möte och kvalitets-jobb-tid med Malin!
Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej