Vill ha förvaring!

1kommentarer

Hemma hos mig är det tomt överallt och ingenting är egentligen klart. Tar med mig min love till Ikea med jämna mellanrum för att inhandla något nytt. Sån tur har jag som slipper åka så längt för att komma dit vilket gör att man slipper hysterihandla. Just nu behöver jag någon form av sideboard som jag vill ha vid ett av mina fönster lite som avlastningsområde och som ska passa in med framtida golvljusstaken och kanske kopläden (om jag får igenom det!) Vart inne på Ikeas hemsida och hittade lite alternativ.


Ikea PS 799:- Tyckte den här röda var himla läcker, men tyvärr finns den i bara vit också och rött är inget som funkar i vår lägenhet..


Isala 2495:- Passar detso bättre men färgen är inte riktigt klockrent. Jag är ute efter lite mer gammal sliten sideboars. Plus för benen dock. Dom ger mig lite sån känsla.

Stornäs 3295:- Väldigt dyr men den här känns väldigt rätt hos oss. Såklart är den också dyrast. Får väl tänka över det lite mer. Ger lite mer antik känsla.


Stornäs 2795:- En annan modell av stornäs. Också lite dyr men kan vara ett av alternativen. Tror dock den är ganska hög vilket då kan bli lite problematiskt.


Trollsta 1995:- Gillar denna mest pga färgen. Lila är något jag varit kär i länge nu. Dock vet jag inte riktigt om själva designen är tilltalande för mig. Sen beror det ju på vilken färg det lila har i verkligheten.

Ja. det återstår att se. Bilder är lånade från Ikea.se och resten av alla sideboards hittar ni här.

/Olivera

1 kommentarer

madde

03 Nov 2011 19:04

sv: tack,vad glad jag blir :D

Kommentera

Publiceras ej