Uppdatering

0kommentarer

Efter en långhelg med en massa chill och mys är jag tillbaka i kalla Stockholm och åter på jobbet. Även om förkylningen brast ut ännu mer efter ledigheten är det ändå skönt att vara tillbaka till vardagen. Jag är hyfsat utvilad och kan fokusera.

Hemma i Liatorp hade väl inte jättemycket hänt. Skvaller fanns det ändå gott om och två man vet vilka det är har gift sig tydligen. Grattis till dom.
På lördagen kom jag ju fram runt halv åtta på kvällen och fick åka hem till mammas fantastiska mat och barndomshemmet. Ibland blir man lagom nostalgisk.

Söndagen var det kalas hos min storebror med mycket mat igen och såklart en supergod tårta. Åkte sen till ekorren Malin och hade en fantastisk kväll med en massa prat. Någonstans den kvällen tappade jag rösten så ni kan ju tänka er..

Måndag efter att ha varit på världens bästa ansiktsbehandling så kom jag hem igen och kolla på tv och egentligen ha massor med kvalitetstid med päronen och min annars så upptagne lillebror.
När man flyttat hemifrån uppskattar man det där daltandet mamma envisas med att göra. Envisas med mat stup i kvarten och envisas med att man ska ha jättevarma kläder och att kan ska ha det så bra som möjligt hemma.

Så här kommer det:
Jag älskar dig mamma
Jag älskar dig pappa
Jag älskar dig lillebror
Jag älskar dig storebror.

/Olivera

Kommentera

Publiceras ej