Tar hand om mig själv

0kommentarer

Har legat och sovit en stund nu. Ska trycka i mig några hamburgare snart för jag är sjukt hungrig!
Jag sov till klockan 20 ungefär sen tog jag tag och tappade upp ett sjukligt varmt bad och för att ligga och svettas lite grann. Det var lite jobbigt nästan men det känns mycket bättre! Gjorde som när man var liten tog en massa billig tvål och skummade upp massor med skum som jag slängde hit och dit.

Efter det tog jag och igenom hela denna hyllan.
Smörjde in mig från topp till tå. Ansiktmask och massor med fukt! Så sjukt skönt. Mår faktiskt lite bättre. Dock har jag firtfarande väldigt ont i nacken. Liksom lite som nackspärr..
Nu ska jag kolla på lyxfällan, tydligen så kommer dom inte kunna hjälpa dom som är med i programmet idag. Intressant.
/Olivera

Kommentera

Publiceras ej