Smyckesshopping!

0kommentarer

Vilken kväll det blev igår!
Jag var och kollade på Breaking Dawn del 1 på bio med E. Innan det så shoppade jag smycken på BikBok. Tyckte jag var värd det såhär veckan innan löning. hehe..
Bion var helt okej. Det var lite som jag hade tänkt, lamt. Har man sett True Blodd är det porr jämför med Twilight. De omtalade nakenscenerna fick man se Edwards rygg och det omtalade bröllopet var fint. Dock tycker jag att bröllopet i O.C är mycket finare t.ex. Där börjar jag gråta!

Efter det åkte jag hem och kvällen slutade med utgång. Det var riktigt kul!
Hem och sova ihjäl sig! Man är ganska sleten idag.. haha.

Jag handlade iallafall..

Tre ringar, ett halsband och ett par öronhängen. Hela kalaset gick på 506:-
Fick en av "nit"ringarna på köpet för jag handlade över 500:- Det var fint det!


"Nit"ringar. En i silver, en i guld. 79:-


Öronhängen 129:-


Min nya favoritring! 99:- Hade den igår. Den gjorde succé!
Älskar guldlacket till också. Lånade från Malin igår! :)

/Olivera

Kommentera

Publiceras ej