Shoppat lite.

0kommentarer

Skön måndag!
Sov väldigt länge, därför är uppdateringen lite dålig. Efter att jag låg och kollade på tv så gick jag till Jakans lilla galleria. Det var verkligen jätteskönt att slippa åka till stan!
Inhandlat detta:

Längre skjorta från H&M 249:-
Bra bas till jobbet!

Stay Ups från Lindex 3 för 159:-
Efter festen när jag skulle vara en fangbanger och vara "sexig" så insåg jag att stay ups är en gudagåva. Slippa kråma på sig korviga stumpbyxor som är ett helvete att ta av och på när man ska på toa. Från och med nu, stay ups på fest!

Även handlat lite presenter till min bror som fyller år idag och ska firas i helgen när jag ska hem! Och även lite till pappsen på fars dag på söndag! :)

Nu ska jag ta gå och ta hand om min tvätt. För en vecka sen borde jag gjort det egentligen! Haha.
Vi hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej