Respekt

0kommentarer

Som sagt har denna helgen varit bra men på alla sätt även skum. Helt plötsligt händer allt på en gång. Från att inte ha drama i våra liv på gud vet hur länge, verkar det som att vi får igen allt på en och samma gång.

Allt man stöter på just nu är saker man tänker väldigt mycket på och slår läskigt rätt in på ens livssituation just nu. Läste på Michaela Fornis blogg om respekt.
"Ni som hatar att ni glömmer bort er själva i kärleken och går lägre än ert eget värde" (från bloggen.)
Helt klart värt att läsa, något att tänka över..

Så någongång kommer man att börja respektera sig själv och därifrån bygga en riktigt relation.
Min relation är nu efter 3½ år slut. Jag har lärt mig något nytt av det och ska av respekt för mig själv försöka leva vidare även om det är svårt i början.
Av respekt för mig sjäv ska jag leva mitt liv som jag själv vill.
Så tyck inte synd om mig, det gör jag inte ens själv längre.

/Olivera

Kommentera

Publiceras ej