Nytt jag

0kommentarer

En timme kvar tills jag får åka hem. Finbesök idag, Jensen kommer. Eller ja. Fotboll kommer dom ägna sig åt, jag kommer nog mest prata för mig själv och tycka jag är jätterolig. Sen kommer jag såklart nörda mig här på bloggen. Det är vad jag brukar göra på kvällarna!

Idag kände jag mig som en ny människa, eller egentligen lite som när man var liten. Ni vet när man hade något nytt så gick man runt och var jättenöjd hela dagen, lite så känner jag idag! Idag var ju första gången jag fixar håret på riktigt efter färgningen och är så himla nöjd med håret!
Sen har jag ju såklart mitt nya halsband och kofta på mig.
Ja, jag känner mig som när man var liten. Mallig!
Jag har nya grejer på mig. Se på mig, se på mig!

 

För att komma till inlägget när,jag färgade håret klicka här.
För att komma till inlägget där jag shoppade mina nya kläder klicka här.

Lots of love /Olivera

 

Kommentera

Publiceras ej