Je pense: Förkyld?

0kommentarer

Vet inte riktigt vad det har varit med mig detta året. Kanske kommer sjukdomarna igen efter 20 år av att i princip vara frisk hela tiden. Hela sommaren har jag genomlidit pencillinkur efter kur och jag hatade det.

Inatt vaknade jag klockan tre mest för ett toalettbesök men kände snabbt att jag var täppt i nästan och hade ont i halsen. Det resulterade i att jag inte kunde sova ordentligt efter det.

Frågan är då. Hur kommer det sig att jag får basiller i mig hela tiden. Frisöryrket kan det inte vara för annars hade jag varit sjuk sen jag var 16. Just det. Det kan vara pendeltågen som jag tar varje dag.. Trött på folk ska sitta och hosta, nysa men mest av allt lyssna på arabisk musik så hela vagnen hör. Inte på humör för det såhär på morgonkvisten..

/Olivera

Kommentera

Publiceras ej