Jag mår bra denna tisdag

1kommentarer

Min lediga dag är här och jag mår fint ska ni veta.
Började dagen med en sovmorgon, en nyttig frukost med gröt och sen vidare till Friskis.
Känner att latheten med både mat och träning satt sina spår och efter att min familj varit uppe och hälsat på förra helgen så blev jag minsann inspirerad.

Min syster är alltid en förebild och kommer alltid att vara när det gäller hälsa. En träningsnarkoman skämt o sido hon är grym när det gäller mat och träning.
Så nu fram till Jul blir det andra bullar, ska iaf försöka tänka lite mera hälsa.

Jag hoppas verkligen Olivera läser det här och det kommer inte bli mer kladdkaka eller kanelbullar!

Ska ner en runda till centrum efter duschen, men först kaffe.

Vi hörs senare, ska fortsätta njuta av min lediga dag.  

1 kommentarer

Olivera

08 Nov 2011 15:17

Bra någon har det bra idag :)

Kommentera

Publiceras ej