Fredagkväll

0kommentarer

Vad ska ni hitta på ikväll?

Själv ska jag beta av sista timmen här på jobbet efter att Malin gått hem. Sen väntar en riktigt köttabit med potatis och b-sås! Livet är bra när det finns b-sås. När vi handlade tidigare i veckan köpte jag på mig massa godis och chips och duktig som man varit så finns allt det kvar så det är bara att välja till fredagsmyset!
Har börjat kolla andra säsongen av The Big Bang Theory. Alltså den serien är så underbart rolig. Slopar alla program som går på tv och har en humorkväll ikväll. Det ska bli jättekul!


Sheldon är nog den sjukaste personen av alla (i mitten med cool blixttröja) och Penny har sjukt snygg urringning. Säger jag som är tjej, haha.


Något jag måste göra i helgen är att kolla på första avsnittet av Elsas värld som går på TV3Play. Har ju läst böckerna och tyckte dom var jättebra. Något jag hatar är att jag själv hade kunnat tänka mig ett sånt liv. Men man kan ju drömma lite iallafall.


Finns ju fler böcker nu vad jag förstått så man kansk skulle köpa sig den till nästa helg då jag ska ta tåget neråt landet. Lättläst och spännande!

45 min kvar nu..
Puss så länge!

Kommentera

Publiceras ej