Att prova på

0kommentarer


Life Quotes
Finns så mycket grejer jag vill testa på. Jag vet att det kanske är helt sjuka grejer och många kommer säkert tycka jag är lite kokobeng, men om sagt, man kan inte säga något innan man testat det.

Jag vill göra en handtatuering. Även om många har gjort det nu på sistone så vill jag ändå göra det. Får se när jag får tillfälle till det bara. På ett finger eller någonstans på handen.

Jag vill prova fillers. Nu säger jag inte att jag tänker bli nästa Kisse och vara plastic fantastic, utan jag vill lägga i en minsta dosen för lite mer kyssvänliga läppar. Jag vet många som gjort det och det blir bara mer -licious. Plus att det försvinner efter några månader. Som sagt, jag måste bara prova. Lite som Erik och Mackan.. haha.

Jag vill hoppa fallskärm.
Jag har ett presentkort, men har inte utnyttjat det för jag är så jäkla rädd! Men jag måste! Snart.. Nästa sommar! :)

Kommentera

Publiceras ej