Vinterns räddningar

0kommentarer

Glömde ju skriva att jag var på Make Up Store i måndags, när jag julhandlade. Så även jag fick en liten julklapp!
Varje vinter får jag sjukt fnasiga läppar och det enda som funkar är Make Up Stores Lip Care Mix.

Grön är läppeeling, Beige är läppinpackning, Rosa är fuktgivande läppglans. Mitt ultimata treat börjar med att jag peelar läpparna rejält! Får bort alla fnasor, dock får du jobba lite kornen. Men man fixar det! Sen torkar man bort peelingen med lite papper och lägger på rikligt med läppinpackning, SOV på saken (haha) sen när du vaknar och är färdigfixad avslutar du med läppglansen som ger fukt. Glansen tar du oftast några gånger om dagen och den första processen gör du när du känner att det är dags. Det blir hur bra som helst! Pris 175:-


Nästa sak som gör att min vardag känns piggare är Microshadow Muffin (också från Make Up Store). Jag använder den som highlighter på kinbenen och som bas på ögonlocken. Man ser så fräsch och pigg ut. Det har blivit något som nu ingår i min bas varje dag. Jätteskönt! Muffin är den jag ser till att alltid ha med mig! Pris 140:-

Hoppas dessa två superprodukter hjälper dig lika mycket som dom hjälper mig!

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej