Våra kära läsare!

3kommentarer

Alltså jag blir så glad av er läsare!
Statisstiken skjuter i höjden och jag blir så glad av det. Ni är för bra!


Står här på jobbet, inväntar kund! Sen är det full rulle i princip hela dagen.
Här på bloggen kommer följande hända:
- Veckans produkt
- Bild på mina nya skor

Idag är jag på ett strålande humör. Första natten i lägenheten gick jättebra och tydligen har jag varit mysig att sova med (jag och Malin delade säng för enkelhetens skull). Har hållt om henne och sniffat henne i nacken. Ibland är man bra mysig mot sina vänner. En sak till ni bör veta om oss egentligen, vi är väldigt kärleksfulla mot folk. Så att ligga sked som kompisar är inga konstigheter. Haha :)

Nyår imorgon. Jääävligt pepp på att få ett nytt år nu faktiskt.
Sen ikväll blir väl förfirande av nyår, eller nått.. :)


♥ Olivera

3 kommentarer

XTIO /Andreas Söderberg

30 Dec 2011 14:02

Sv, jo det hade de. :) Det gick jätte bra på mötet. :)

Om ni vill göra egena hårvård produkter säg till då. :)

Jensen!

30 Dec 2011 22:54

Det stavas "statistik".

Olivera

31 Dec 2011 10:26

Tack Jensen!

Då vet jag till nästa gång.Bra med människor som du :)

Kommentera

Publiceras ej