Totally

0kommentarer

Ingen rast, ingen ro! Står på jobbet och liten rast nu mellan kunder. Alla blir som galna innan jul. Sista kunden innan jag får sluta klockan 17 och då ska jag åka hem och äta en massa god mat! Denna veckan kör jag på falukorv rakt av. Nu för tiden när man är ensam räcker ju en falukorv i evigheter.. Nog om korvar.

Det är tre dagar tills man äntligen får komma hem till Småland. Julmat och mys med familjen är så efterlängtat! Känns att man behöver vara lite ledig. Juldagen får vi väl se hur det blir. Ska man ut i Älmhult eller Växjö? Vet inte riktigt än. Det kan ju bli lite hur som helst med det. Stökigt!

Vill också säga att ni läsare är för bra! 50 om dagen är ju inte fel :)
Med tanke på att vi i perioder är dåliga på att uppdatera.. haha


Jag och mina nya brillor om någon missat det!
Känns ju lite speciellt att ha något på näsan men hallelujah vilken syn man har!

♥ Olivera

 

 

Kommentera

Publiceras ej