Tillbaka till egot

0kommentarer

Ja nu tycker jag att ni varit utan bilder på mig allt för länge. Tänkte ta och vara lite egoistisk som vad jag vet är att man lägger ut bilder på sig själv hela tiden. Eller ego.. Hur som helst såhär ser jag ut idag!
Jag är för dålig att lägga ut bilder på mina outfits så det får bli på mitt fejs istället.

Rakt hår idag eftersom det är riktigt otvättat. Dock hade det varit för tidigt att tvätta det igår. Varför tvättar jag inte det idag då tänker ni? Jo för jag ska ju på after work ikväll. Aaah, det ska bli så kul!

Till mitt raka hår är jag ganska så enkelt klädd med byxor, linne och en längre svart kavaj. Just nu står jag i ett par platta skor för att orka med hela kvällen i höga sen. Plus att dessa låga får plats i min bag så jag även kan gå i dom på väg hem när fossingarna gör ont :)

Stort halsband i guld till denna annars så tråkiga outfit.

Vill även påpeka mina ögonbryn, ser ni hur underbara dom är?! Vart på N&G Nails här i sturegallerian och fixade dom. Dom trådade också min musche och fasen ända upp i typ näsan! Haha. (Jag vet att alla tjejer har det och borde göra något åt det!) Plus att dom då trådade mina bryn så man får bort alla småhår man typ annars aldrig ser. Sen plocka en fin form. Aah, det är fint!

PUSS!
/Olivera

 

Kommentera

Publiceras ej