Tala lätt

1kommentarer

Ståhl, detta är till dig!
Killen som bad om tung skit till denna bloggen. "Du borde skriva mer om ditt liv", säger han. Här var vi det:
- Ja, jag är nu för tiden singel, vilket rullar som det ska. Ärligt talat kan jag varken säga bu eller bä. Jag jobbar i sturegallerian och träffar sköna människor varje dag. Som en vän sa "vafasen klagar du över, du jobbar i Nordens rikaste stadsdel. Ni har det bra varje dag", helt plötsligt var det inte lika jobbigt längre..

Jag har precis kommit hem från Älmhults årliga happening och har fått saker och ting levererat. Speak easy ballade ur som vanligt, vilket egentligen inte är direkt förvånande.. Imorgon åker vi från Småland tillbaka till Stockholms plus. Även det kommer bli en intressant resa.

Ståhl, jag hoppas du känner att detta var ungefär vad du väntade dig. Mer uppdatering kommer.

BRB sängen kallar
Love Olivera

1 kommentarer

Linus

26 Dec 2011 11:59

Mycket bra inlägg! Mer sånt!

Kommentera

Publiceras ej