Idag är allt som vanligt igen.

0kommentarer

Ja, nu var man tillbaka till det vanliga livet igen. Även om det var med tunga steg man lämnade Liatorp så är jag glad att vara tillbaka här i Stockholm. Det tar emot att säga det, men detta är mitt hem nu, min trygghet. Så nu är jag tillbaka på hemmaplan igen. Hellyeah!

Igår när jag kom hem så hade redan halva Victoria's secret show gått så jag var så duktig och städade och slängde in en maskin tvätt istället. Cred till mig!
Denna veckan har jag lite tasks jag måste hinna göra. Jag måste hitta ett par skor nu när det är mellandagsrea och allt! Jag måste köpa strumpor, på något märkligt sätt försvinner alltid mina strumpor!
Dessutom ikväll är det en stor happening på gång, jag och Malin ska på lägenhetsvisning ikväll. Ser ut som man kommer flytta in till stan! Lagom exhalterad!

Dojor jag ska in och kika närmare på inne på Scorett!


699:-

599:-

♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej