Godmorgon lördag

0kommentarer

Efter en trevlig kväll igår med pizza och bullar känner jag att kroppen säger ifrån.
Jag har hållt mig till lätt mat de senaste veckorna och med en pang middag igår känner jag att allt är lite förvirrande. Gick förbi donken i morse och köpte mig en frukostmacka och kaffe och det känns bättre. Sitter och myser till bra musik i PK och känner att dagen kan bli bra om den inte blir alltför seg.

Kvällen kommer spenderas i soffan med kanske ett glas vin som sömnpiller. Måste vila upp mig inför veckan, som kommer bli Awesome!
Nästa helg kommer iaf bli som sagt " tung". Mat i gamla stan och utgång med Ollibob.

Vi peppar nästa vecka för att känna att vi har motivationen för att avsluta denna vecka och helg.
Nog nu, bara en massa mummel!

KRAM

Kommentera

Publiceras ej