Förmiddagsfika

1kommentarer

Nu för tiden är jag absolut ingen frukostmänniska. Så jag tar bara lite förmiddagsfika då och då, dock mer på sistone. Idag är det varm choklad och jungfrubröst (gelehjärtan) till fika. Visst älskar ni också uttrycket på gelehjärtan! Blev inspirerad av en bekant. Puss på han! Jag vet, det kunde kanske vara lite nyttigare? Haha. Lär er en sak om mig, jag är inte speciellt nyttig. Inte mer än typ innan sommaren för att man måste typ.. och under sommaren. Eller nej just det, vin är inte speciellt nyttigt..

 


NOM NOM
Bäst att göra sig redo för en jäkla go dag! Flyttar ju ikväll. Och första natten med Malin. Mys. Skulle tippa på att det kommer bli lite vin. Fint det!

 

♥ Olivera

1 kommentarer

XTIO /Andreas Söderberg

29 Dec 2011 10:30

Aha okeej, nice. hur går det då? ;)

Kommentera

Publiceras ej